VITAMIN UNTUK IBU MENYUSU

Assalamualaikum Mommies.

Salam Sihat, Cantik, Cergas dan Ceria. Semoga Mommies semua dalam kesihatan yang terbaik untuk membekalkan susu yang berkualiti untuk bayi mommies. Harus diigat, kejayaan penyusuan yang berjaya bukan sahaja bergantung kepada kuantiti susu yang dibekalkan, tetapi kualiti susu itu sendiri.

Bagaimana untuk memastikan susu mommies berkualiti??? Ya, tepat sekali! tentunya susu berkualiti datangnya dari pemakanan mommies yang seimbang dan berzat. Tapi sempat ke mommies nak sediakan makanan yang seimbang setiap hari? 

Bagaimana pula dengan zat-zat makanan yang terdapat dalam setiap pemakanan mommies? Dapatkah ianya diserap dengan sempurna dan secara optimum? Apa pun, semakin meningkat umur kita, semakin sukar tubuh kita menyerap zat makanan yang terdapat dalam setiap makanan kita.

SHAKLEE... jenama natural vitamin yang tidak asing lag. Kami sebagai shaklee independent distributor (SID) menyarankan beberapa package yang sesuai untuk mommies sekalian. Mengikut kesesuaian mommies. Sebelum memilih pakej yang sesuai, mommies perlu mengenali diri mommies dahulu.

1 - Set B (Basic)

Khas untuk mommies yang tiada masalah langsung untuk membekalkan susu pada si comel. Tetapi dalam masa yang sama mementingkan kesihatan, kecergasan dan kecantikan diri mommies. Yalah dah ada anak...rutin seharian akan 100% berubah. Ada 4 kombinasi vitamin asas untuk Set B.
1) Vitalea
2) Vitamin C
3) B-Complex
4) Alfalfa


2 - Set E : Set B (Basic) + Ostematrix

Khas untuk mommies selalu rasa kebas2 dan kekejangan otot. Ostematrix shaklee adalah sumber calcium yang dilengkapi dengan magnesium dan Vitamin D. Magnesium dan Vitamin D membantu penyerapan calcium dalam badan secara lebih effectif.

1) Vitalea
2) Vitamin C
3) B-Complex
4) Alfalfa
5) Ostematrix

 3 - Set 3M : Premium Package

Set 3M merupakan premium set di mana penambahan ESP (Energy Soy Protein) pad Set E. ESP merupaka non-GMO protein soya dan merupakan product paling laris di Shaklee. Memberi tenaga kepada mommies, dan confirm anak cepat kenyang lepas BF. Tidur anak pun lena.
1) Vitalea
2) Vitamin C
3) B-Complex
4) Alfalfa
5) Ostematrix
6) ESP

Banyak sangat vitamin nak kene makan? takut tak mampu nak beli? Jangan risau..kami SID (Shaklee Independent Distributor) ada pakej bajet untuk anda.  Boleh hubungi saya untuk consultation. Consultation adalah free dan 247. hihihi

Sebelum saya tutup entri nih..pesan untuk mommies, supplement tidak menjamin meningkatkan penghasilan susu. Supplement membantu mommies lebih bertenaga, susu lebih berkhasiat dan mommies tidak stress. Kejayaan penghasilan susu yang banyak adalah dengan kerapnya sesi penyusuan kepada anak..dan kerapnya sesi pengepaman.

Sekian. (",)v
Ayu Z
Shaklee Independent Distributor
017-2725858


































Share this:

Tentang Penulis

Isteri kepada Hardi Raimee. Ibu kepada 3 orang cahaya mata. Ilman, Ruhil dan Sufi.

0 comments:

Post a Comment