3 cara mudah untuk cantikkan kulit

Assalamualaikum.

Selamat hari isnin. Hari pertama bulan terakhir 2014. Cepatnya masa berlalu. Hari camana 11 bulan kita yang lepas. Semoga setiap hari adalah hari2 yang bertambah baik. Kalau ada yang terkurang anggapla semua tu ujian dari Allah untuk kita.

Hari ni Ummi nak share pasal tips kecantikan. Pasal supplement penting untuk tubuh dalam menjaga kecantikan. Ummi tak nak cakap byk. Cukup nak kumpulkan poster2 yang Ummi buat berkenaan 3 cara mudah untuk cantik ni. Harap membantu korang semua. Umumnya pada adik2 yang umurnya masih muda remaja. Hihi. Berapa tu? Alaaaa..kalo Ummi senang nak kelaskan..muda remaja ni umur sebelum 30-an. Hihi..kira Ummi ni golongan dah tak muda remaja dah la...


Petikan kata2 kat atas tuh, Ummi petik masa pegi kelas Bisnes kat Shaklee bulan lepas. Kata2 dari seorang Master yang dah lama dalam shaklee. So dari sini Ummi suka nak share pasal ketiga2 produk ni in term of macam mana dia membantu kita dalam menjaga kecantikan. Bersempena pulak bulan December ni promo BUY 6 FREE 1 VITAMIN C dan VITAMIN E, memang berbaloi sangat baca ni. Hihi. Memang bulan cantik bulan ni. Bulan orang kenduri kawen. Hahaha..errrr ada kaitan ke?

1) SUSTAINED RELEASE VITAMIN C




2) VITAMIN E


3) ESP


Seperti yang dijanjikan, hari ni memang Ummi betul2 belanja gambar poster je. Harap cukup bagi info pada korang. Selamat beramal.

iklan tak berbayar:
>> PROMOSI DECEMBER 2014 <<


Take care korang.



Share this:

Tentang Penulis

Isteri kepada Hardi Raimee. Ibu kepada 3 orang cahaya mata. Ilman, Ruhil dan Sufi.

0 comments:

Post a Comment