Saya Nak Kurus !!!!

Assalamualaikum.


Semalam dapat whatsapp orang hantar gambar ni dengan caption: "ada tak vitamij ubtuk kurus?" Hihi

Kebetulan pulak dalam minggu lepas kot, Ummi didatangi oleh seseorang yang bertanya pasal vitamin untuk kurus. Ok, normallah kan tuh. Dah nama pun Ummi ni SID. Tapi yang abnormalnya dia cakap cenggini " Ayu, ada tak ubat untuk kurus, tapi aku boleh makan banyak macam sekarang!!!??"

Soalan macam nilah yang selalu bikin Ummi tak senang duduk dan panas telinga. Tapi nasib baik ada orang dah tolong jawabkan untuk Ummi. " Hah kalo ko nak yang macam tu, satu je aku boleh cakap:- Pegi mampus!!" Hihi. (Ayat2 nih kalo korang baca jgn amik hati ye, ayat kawan2 bercakap, memang gini).haha..lelaki plak tuh..memang tak bertapis.

Tapi dalam pada dok panas telinga tuh sempat jugak otak Ummi yg selalu berhubung sel2 nya nih berfikir.

Ummi suggest akan suggest amik herbalax, alfalfa dan lecithin ( 3 serangkai ni memang basic untuk kurangkan inchi..hihi). Tapi kalo dia makan 3 serangkai ni je, Ummi rasa x jadi apa. Sebab dia tetap akan makan banyak. So Ummi akan tambah cinch shake dalam diet dia.

Kenapa Cinch Shake? Haaa...Cinch Shake ni  boleh  membantu untuk mengawal dari rasa lapar. Maknanya, walaupun asalnya dia takut takle makan banyak ( sebenarnya takut diri takle kawal KEHENDAK NAFSU makan), dengan bantuan cinch shake, in sya Allah dengan sendirinya NAFSU makan dapat dikawal.

Leucine (otot yang membina asid amino) dalam Cinch membantu mengekalkan jisim otot tanpa lemak di dalam badan. So pada awal pengambilan, penimbang anda mungkin tak akan menunjukkan penurunan, tapi seluar akan mula terasa longgar, lebihan lemak (spare tire) akan berkurang dan tubuh akan kelihatan segak!!! Cewwahhh. Ini kerana di samping mengekalkan lemak, Cinch Shake jugak bertindak untuk membakar lemak tidak perlu di dalam badan dan akan mengurangkan inci yang korang tak suka dalam badan korang. Fuhhhh, mesti badan nampak mantap dan kemas je kan?

Chinch Shake di datangkan dalam 3 perisa.
♥coklat
♥cafe latte
♥vanilla

Ummi dah test minum cafe latte dan coklat. Kalo tye Ummi personally, Ummi suka rasa yang perisa coklat. Tapi tak kisahla korang nak minum perisa apa pun kan...sebab function dan kandungan nutrisinya sama je.

Share this:

Tentang Penulis

Isteri kepada Hardi Raimee. Ibu kepada 3 orang cahaya mata. Ilman, Ruhil dan Sufi.

0 comments:

Post a Comment